Gyakran Ismételt Kérdések és fontos tudnivalók a KRÉTA használatáról

Tájékoztató az etika/hit-és erkölcstan tantárgyakról

 

Tájékoztató a sarkadi Általános Iskola sarkadi telephelyeire járó diákok és szüleik számára 2020.03.16.

 

Tisztelt Szülők! Kedves Diákok!

A Sarkadi Általános Iskola nevelőtestülete keményen dolgozik azon, hogy megvalósulhasson a zökkenőmentes továbbhaladás.

Ez egy rendkívül összetett helyzet. Nem egy jól előkészített digitális átállás, hanem digitális, vagy bizonyos esetekben analóg távoktatás.

Sajnos, nem mindenki bír egyforma feltételekkel, nem mindenkinek vannak meg az otthoni technikai lehetőségei.

Kedves Gyerekek!

Pedagógusaink, tanáraitok folyamatosan szervezik az átállást. Figyeljétek a KRÉTA híreit, a zárt facebbook csoportok értesítéseit, és a tanáraitok telefonjait!

Hamarosan felállnak az online osztálytermek, de ehhez gmail-es e-mail címre van szükségetek, mert csak ezzel tudunk benneteket felvenni ez osztályotokba! Kérjétek meg a szüleiteket, hogy segítsenek ilyen cím regisztrálásában!

Kedves Szülők!

Kollégáim minden lehetséges eszközön igyekeznek Önöket elérni, ám még mindig vannak olyanok, akik a digitális térben elérhetetlenek. Ma, a kialakult helyzetben, életbe vágóan fontos lehet legalább egy működő telefon a családnak. Kérem Önöket, ha a kollégák jelzése nem jutott még el Önökhöz, hívják iskolánkat a Kossuth utcai székhelyen a 66/375-159, vagy a Gyulai út vonatkozásában a 66/375-214 telefonszámon és adjanak meg egy működő elérhetőséget, hiszen ez mindannyiunk érdeke!

Kérem, ezeket a számokat 8-12-ig hívják! Megértésüket köszönöm! Személyes ügyintézés telefonos egyezetést követően szerdán 8-12-ig van a telephelyeken. Ezt csak nagyon indokolt esetben vegyék igénybe!

Legyenek türelemmel, mert nagyon sokféle gyermekkel, családdal dolgozunk, és egyszerre mindenkinek nem tudjuk azonnali megoldásokkal rendezni a helyzetét.

Kérem, a rokonok, barátok, ismerősök, illetve akik ezt megengedhetik maguknak, támogassák egymást!

Tudom, sok, még használható számítógép, tablet, telefon várja, hogy most jó szolgálatot tegyen azoknál, akik ennek hiányában nem tudnak csatlakozni a digitális munkarendhez. Legyenek támogatóak egymással, adják át azt, ami Önöknek felesleges!

Mi is igyekszünk segíteni, de minden esetet egyediként kell kezelnünk.

Kérek mindenkit, hogy az osztályfőnököket csak az általuk hamarosan megadott időben keressék, hiszen nekik most nagyon keményen helyt kell állni online módon is, és szakmailag is.

Tudom, hogy mindenkinek vannak elképzelései, hogyan is fog zajlani az élet a továbbiakban.  Kérem, várják meg türelemmel a mi értesítésünket, mert fontos az egységes, jól követhető oktatás kidolgozása.

Az első digitális órákra, anyagokra 2020.03.23-tól kell számítani.

2020.03.17-én lehet az iskolában hagyott taneszközöket, tornafelszerelést elvinni. A tankönyveket, füzeteket 18 éven felüli felnőttnek adjuk ki. Egy családból egy felnőtt vigye el az összes, a családból ide járó gyermek felszerelését. Gyermeket ne küldjenek, ne hozzanak magukkal!

Megértésüket, együttműködésüket köszönöm!

      Üdvözlettel:      Pappné Szabó Erzsébet

intézményvezető


Tájékoztató

a

Sarkadi Általános Iskola Kötegyáni Tagintézményébe

 járó diákok és szüleik számára

2020.03.16.

 

 

Tisztelt Szülők! Kedves Diákok!

Iskolánk nevelőtestülete keményen dolgozik azon, hogy megvalósulhasson a zökkenőmentes továbbhaladás.

Ez egy rendkívül összetett helyzet. Nem egy jól előkészített digitális átállás, hanem digitális, vagy bizonyos esetekben analóg távoktatás.

Sajnos, nem mindenki bír egyforma feltételekkel, nem mindenkinek vannak meg az otthoni technikai lehetőségei.

Kedves Gyerekek!

Pedagógusaink, tanáraitok folyamatosan szervezik az átállást. Figyeljétek a KRÉTA híreit, a zárt facebbook csoportok értesítéseit, és a tanáraitok telefonjait!

Hamarosan létrejönnek az online osztálytermek, de ehhez gmail-es e-mail címre van szükségetek, mert csak ezzel tudunk benneteket felvenni a virtuális osztályotokba! Kérjétek meg a szüleiteket, hogy segítsenek ilyen cím regisztrálásában!

Kedves Szülők!

Kollégáim minden lehetséges eszközön igyekeznek Önöket elérni, ám még mindig vannak olyanok, akik a digitális térben elérhetetlenek. Ma, a kialakult helyzetben, életbe vágóan fontos lehet legalább egy működő telefon a családnak. Kérem Önöket, ha a kollégák jelzése nem jutott még el Önökhöz, hívják iskolánkat 66/278-352 telefonszámon és adjanak meg egy működő elérhetőséget, hiszen ez mindannyiunk érdeke!

Kérem, ezeket a számokat 8-12-ig hívják! Megértésüket köszönöm! Személyes ügyintézés – telefonos egyeztetést követően – szerdán 8-12-ig van az iskolában. Ezt csak nagyon indokolt esetben vegyék igénybe!

Legyenek türelemmel, mert nagyon sokféle gyermekkel, családdal dolgozunk, és egyszerre mindenkinek nem tudjuk azonnali megoldásokkal rendezni a helyzetét.

Kérem, a rokonok, barátok, ismerősök, illetve akik ezt megengedhetik maguknak, támogassák egymást!

Tudom, sok, még használható számítógép, tablet, telefon várja, hogy most jó szolgálatot tegyen azoknál, akik ennek hiányában nem tudnak csatlakozni a digitális munkarendhez. Legyenek támogatóak egymással, adják át azt, ami Önöknek felesleges!

Mi is igyekszünk segíteni, de minden esetet egyediként kell kezelnünk.

Kérek mindenkit, hogy az osztályfőnököket csak az általuk hamarosan megadott időben keressék, hiszen nekik most nagyon keményen helyt kell állni online módon is, és szakmailag is.

Tudom, hogy mindenkinek vannak elképzelései, hogyan is fog zajlani az élet a továbbiakban.  Kérem, várják meg türelemmel a mi értesítésünket, mert fontos az egységes, jól követhető oktatás kidolgozása.

Az első digitális órákra, anyagokra 2020.03.23-tól kell számítani.

2020.03.17-én (kedden) és 18-án (szerdán) lehet az iskolában hagyott taneszközöket, tornafelszerelést elvinni. A tankönyveket, füzeteket 18 éven felüli felnőttnek adjuk ki. Egy családból egy felnőtt vigye el az összes, a családból ide járó gyermek felszerelését. Gyermeket ne küldjenek, ne hozzanak magukkal!

Megértésüket, együttműködésüket köszönjük!

 

Üdvözlettel:

                                              Pappné Szabó Erzsébet              Szokai Dánielné

                                                  intézményvezető              tagintézmény-vezető

 

A digitális munkarend március 16.-i életbe lépésével kapcsolatos tájékoztatás

 

Tantermen kívüli, digitális munkarend